Del dit styrketræningsprogram her

  • 164 Views
  • Seneste indlæg 01 september 2016
Thomas indsendte dette 05 oktober 2015

Hej Håndboldspillere.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeres styrketræningsprogram ser ud?

Jeg spiller selv højre back, og jeg kører et 2 split styrketræningsprogram, som jeg har modificeret lidt. Du kan finde det originale program her under 2 split træningsprogram. Jeg styrketræner 4 gange om ugen. Mandag,tirsdag, torsdag og fredag. Lige pt laver jeg 10 gentagelser i hver øvelse.

Mandag og torsdag træner jeg ben, ryg og biceps

  • Squat
  • Dødløft
  • Lunges
  • Bent over row
  • DB Rows
  • Kropshævninger
  • Biceps curls
  • Calf raises

Tirsdag og fredag træner jeg bryst, skulder og triceps

  • Bænkpres
  • Incline bænkpres
  • Bryst flyes
  • Skulderpres i maskine
  • Lateral raise
  • Fransk pres
  • Triceps pushdown

HenrikVejen indsendte dette 01 september 2016

Hej Thomas.

Jeg har kørt et fullbody træningsprogram her hen over sommeren, og det har jeg haft stor succes med. Jeg tror faktisk det er dig som har lavet det. http://haandboldnationen.dk/fullbody-traeningsprogram/

Jeg har taget 5 gode kilo på, og steget en del i styrke i alle øvelser.

Close