EM 2016 i Polen

• 291 Views
  • Seneste indlæg 10 januar 2016
Thomas indsendte dette 02 januar 2016

Hej alle sammen. 

Nu er det snart tid til EM 2016 i Polen for mændene. Jeg glæder helt vildt . Jeg tænker at det kunne sjovt lige at få gang i debatten i forhold til EM 2016.

Hvem tror i vinder turneringen, og hvor langt tror i Danmark kommer?

Jeg tror Danmark går hele vejen. Det bliver ikke nemt, men med den form de danske drenge er i, skal det nok gå godt.

Jeg har lavet en længere artikel på haandboldnationen.dk om EM 2016 i Polen, som du er velkommen til at læse, hvis du vil vide mere om turneringen. Vi har fx lavet en gennemgang af alle de danske profiler, så du kan få et overblik af hvordan det står til med spillerne. Der vil løbende blive opdateret med nye informationer, så snart turneringen går i gang. 

Opstil efter: Standard | Seneste | Stemmer
Kasper S indsendte dette 08 januar 2016

jeg tror det bliver svært for danmark i år nu når Rene Toft Hansen ikke er med. Jeg synes Danmark spillede rigtig godt i angrebet, men der manglede godt nok noget i den anden ende. Nu må vi se, når de får spillet sig igang.

Jeg gætter på at Frankrig går hele vejen. Karabatic, Daniel Narcisse og Luc Abalo spiller fx rigtig godt for tiden, og så har de også mange andre gode spillere.

Thomas indsendte dette 10 januar 2016

Ja de mangler godt nok noget i forsvaret, men nu må vi. Der mangler i hvertfald ikke noget i angrebet.

Danmark-Frankrig spiller i dag forresten :-). De mødes sikkert i finalen til EM 2016, hvis de ikke mødes inden .

Close